2012年2月21日 星期二

Vacation



外遊公幹,碰巧家人也旅行。
於是,順理成章,
牠們也一起去渡假了。
我很放心。
因為,照護牠們的是一位超級好保姆。
回來看見牠們,
健康又快樂多了。
也讓我有機會,可以再遊最愛的小島。
衷心,謝謝你。
My dearest brother!


4 則留言:

  1. 你一個帶住佢兩個搭船嗎?勁!

    回覆刪除
  2. 寄住那天,我帶着兩隻豬仔去搭船,佢地都好乖,而且罐仔在碼頭接我地。
    至於離開果日㚒好是周日,佢順便出來打波,所以問題不大 ^^

    回覆刪除
  3. 妳咁快帶佢地走,佢地想留耐D呢~~XDDD

    回覆刪除
  4. 都去左一個星期了 :)
    不過咁,我都想呀,唔想煩到個朋友……

    回覆刪除